Beskidzka Strona Kolejowa
 » wstęp
 » aktualności
 » urządzenia srk
 » sygnalizacja
 » łączność
 » ruch kolejowy
 » sieć kolejowa
 » słownik srk
 » symulator ISDR
 » wagony towarowe
 » linia 117
 » fotogaleria
 
 » forum ISDR
 » mapa strony
 » o autorze
 » kontakt
 » linki

Bocznice w Kętach

Kęty. EN57-801 jako pociąg 34231 Kraków Główny - Bielsko-Biała Główna wjeżdża na stację.
21 lutego 2004
Krzyżowanie z EN57-1420 jadącym jako 43440 Bielsko-Biała Główna - Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona.
Nieużywana bocznica tartaku - brama wjazdowa.
Suwnice na terenie tartaku - pod pierwszą przebiega tor bocznicy.

Od stacji w kierunku południowym odbiega bocznica, która obsługiwała dawne Zakład Metali Lekkich (ZML) Kęty (obecnie Grupa Kęty SA) oraz Zakłady Automatyzacji i Mechanizacji Przemysłu Metali Nieżelaznych ZAM (obecnie Zakłady Urządzeń Przemysłowych ZAM Kęty Sp. z o.o.).


Uproszczony plan bocznicy

Brama wjazdowa bocznicy.
Bocznica przestała być regularnie używana prawdopodobnie ok. 3-4 lata wcześniej, a ok. 2 lata po zrobieniu zdjęć została rozebrana.
Teren zakładu, widoczny biurowiec ZAM.
Latarnia zwrotnicy widziana przez dziurę w płocie.
Jedna z kilku ramp ładunkowych, wykorzystana do składowania wyrobów lub półproduktów.
Jednostki EN57-1822 i EN57-1823 jako pociąg 43221 „Ornak” relacji Katowice - Zakopane.
22 lutego 2004
Jak wyżej.

Kęty, luty 2004
powrót do góry
(c) Paweł Okrzesik 2004-2021. Wykorzystywanie materiałów bez wiedzy i zgody autora niedozwolone.