Budynek stacyjny z nastawnią dysponującą z urządzeniami kluczowymi.
Wagony Eaos załadowane drewnem.
Wyjazd w kierunku Wisły.
Widok z drugiej strony. Po prawej stronie zaczyna się nieczynna już bocznica kuźni.
Kawałek dalej w stronę Wisły - rozjazdy punktu zdawczo-odbiorczego, od którego odbiega kilka torów do różnych zakładów.
Tor prowadzący do kuźni.
Dźwig torowy na terenie zakładu.
Inny tor bocznicy, zakończony lokomotywownią zakładową.
Lokomotywa Wls50 obok Ustrońskiego Muzeum, pochodząca z nieistniejącej już kolejki wąskotorowej cegielni w Nierodzimiu.
EU07-364 z „Wisłą” między Ustroniem Polaną a Ustroniem Zdrój, w tle góra Czantoria.
Przystanek Wisła Obłaziec. Niegdyś istniała w tym miejscu bocznica szlakowa - po lewej stronie zdjęcia znajdował się tor przy rampie załadunkowej pobliskiego kamieniołomu. Łączył się on z torem szlakowym przed mostem na Wiśle, natomiast po przeciwnej stronie odgałęział się tor tartaku.
Oryginalny budynek przystanku.
Stacja Wisła Zdrój.
Budynek stacyjny.
Wiadukt przed stacją Wisła Głębce.
Tablica pamiątkowa na wiadukcie.
Wisła Głębce - stacja końcowa linii nr 191. Od lewej EU07-342, EN57-1175 i EN71-07.
EN57-1175.
EN71-07.
EN57-1752 z drugą, niezidentyfikowaną na torze odstawczym na końcu stacji. Według przedwojennych planów linia miała być przedłużona przez przełęcz Kubalonka do Zwardonia.
Ustroń Polana. Widok w stronę Wisły.
Widok w drugą stronę.
EU07-045 z ekspresem „Wisła” przed Ustroniem Polaną.