Beskidzka Strona Kolejowa
 » wstęp
 » aktualności
 » urządzenia srk
 » sygnalizacja
 » łączność
 » ruch kolejowy
 » sieć kolejowa
 » słownik srk
 » symulator ISDR
 » wagony towarowe
 » linia 117
 » fotogaleria
 
 » forum ISDR
 » mapa strony
 » o autorze
 » kontakt
 » linki

Wadowice - Kalwaria Zebrzydowska

Wadowice. Skład wagonów mieszkalnych.
Dźwig.
Wyjazd w stronę Kalwarii Zebrzydowskiej.
Skład roboczy na południowej głowicy.
Prace dźwigu.
Jak wyżej. Te sześć zdjęć podesłał Łukasz z Wadowic - dzięki.
Pociąg 43220 „Ornak” relacji Katowice - Zakopane w składzie EN57-1714 i EN57-1399 przedostatni raz przed rozpoczęciem remontu jadą linią 117.
18 marca 2006
Jak wyżej.
Wadowice. EN57-635 zjeżdża na tory postojowe.
4 maja 2006
Odremontowany budynek stacyjny.
Oczyszczarka podsypki.
Druga część.
Z drugiej strony - podbijarka.
Suwnice do układania toru, poruszające się na widocznych bocznych szynach, umieszczanych na podsypce.
Drugi koniec składu, na końcu wagony mieszkalne i dźwig torowy.
Skład z szynami.
Widok na niedokończony pierwszy peron.
Wagony na torach bocznych.
Suwnice z drugiej strony.
Skład wagonów mieszkalnych od strony CPN.
Ten sam skład z drugiej strony oraz maszyna do spawania szyn.
Głowica od strony Kalwarii Zebrzydowskiej.
Skład pracujący przy wyjeździe w stronę Kalwarii Zebrzydowskiej, widoczny nowy semafor wyjazdowy.
Pierwszy rozjazd od strony Kalwarii Zebrzydowskiej. Dotąd używany był rozebrany już tor po prawej stronie, a środkowy i lewy były nieprzejezdne.
Widok w drugą stronę.
Zaskawie.
Stawy rybne w Kleczy Dolnej.
Odnowiony przystanek.
Nowe urządzenia sygnalizacji przejazdowej.
Słynny niski wiadukt na drodze krajowej, pod którym poległa niejedna ciężarówka.
Kawałek dalej.
Panorama dawnej stacji Klecza Górna.
Remontowana kładka dla pieszych.
Widok z kładki w stronę Wadowic, w dole WM15.
Zbliżenie na nowe, nietypowe metalowe podkłady.
Przytwierdzenia.
Głowica rozjazdowa od strony Wadowic.
Widok w drugą stronę.
Odnowione semafory wyjazdowe. Ostatecznie jednak mijanka nie została uruchomiona.
Powracająca drezyna.
Resztki po nastawni parterowej od strony Wadowic.
Przęsło leżące obok mostu na Kleczance.
Widok na głowicę od strony Kalwarii Zebrzydowskiej.
Nieczynna nastawnia dysponująca.
Manewrująca maszyna ZTM-USP-03-3.
Dynamiczny stabilizator podsypki DGS.
Wagon mieszkalny i magazyn.
Odnowiony budynek stacyjny.
Widok na peron.
WM15 i zmodyfikowany wagon kryty między Kleczą Górną i Barwałdem Średnim.
Prace przy torze.
Niestrzeżony przejazd na lokalnej drodze.
Przystanek osobowy Barwałd Średni.
Kawałek za przystankiem. Widok w stronę Wadowic.
Widok w stronę Kalwarii Zebrzydowskiej.
Przystanek Barwałd Górny.
Budynek przystanku.
Kawałek dalej.
Widok w drugą stronę. W widocznym miejscu znajdował się tor dodatkowy mijanki zbudowanej na początku lat 90, jednak nigdy nie uruchomionej.
Dalej, widok w stronę Wadowic.
Pociąg roboczy jadący w stronę Wadowic. Widoczne słupy trakcyjne przygotowane dla dwóch torów, a po lewej stronie mur oporowy zbudowany zapewne z elementów toru dodatkowego.
Inny pociąg roboczy.
Kolejna maszyna - podbijarka UNIMAT.
Kalwaria Zebrzydowska. Następny pociąg roboczy - drezyna z koparką.
Dawna stacja Kalwaria Zebrzydowska. SM42-506 ze składem roboczym.
Inne ujęcie.
Widok na tory dodatkowe - zostały dwa, oba zajęte przez składy robocze.
Widok od tyłu stacji.
Dźwig to układania torów.
Skład wagonów z tłuczniem.
SM42-956 na początku składu.
Widok z drugiej strony.
Widok w stronę Kalwarii Zebrzydowskiej Lanckorony. Po prawej stronie tor szlakowy linii 117 i tarcza ostrzegawcza stacji Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona, na wprost dawna łącznica w kierunku Skawiny, odchodząca łukiem w lewo.
Dawna łącznica. Szyny jeszcze istnieją.
Kawałek dalej, w tle widać tor szlakowy „Zakopianki”.
Pozostałości kozła oporowego.
Skład z SM42-956 niedaleko stacji Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona.
Kalwaria Zebrzydowska Lanckorona, ET21-57 z historycznym malowaniem jedzie w stronę Krakowa.
Głowica stacyjna od strony Skawiny.
Wagony na torze żeberkowym.
Autobus komunikacji zastępczej, kursujący pomiędzy Kalwarią Zebrzydowską Lanckoroną i Wadowicami.
Maszyna PKP Energetyki manewruje po stacji.
Składy wagonów mieszkalnych.
Część z nich stoi przy peronie używanym niegdyś przez pociągi linii do Bielska-Białej.
Głowica stacyjna od strony Suchej Beskidzkiej.
Pociąg roboczy między Barwałdem Średnim i Górnym.
Klecza Górna, Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Wadowice.
Zakład prawdopodobnie posiadał własną bocznicę, biegnącą w miejscu widocznego kozła oporowego.
Podjazd pod stację Klecza Górna od strony Kleczy Dolnej.
Od strony Wadowic nadjeżdża pociąg roboczy.
Wagony serii Facc służące do przewozu oraz automatycznego układania na zadaną wysokość tłucznia.
Skład pchany jest przez SM31-126.
Kawałek dalej.
Wadowice - SM42-344 z pociągiem roboczym.
Jeszcze jedno ujęcie budynku stacyjnego.
Wyjazd w kierunku Kalwarii Zebrzydowskiej.
Dwa dźwigi do wymiany torów.
Trzeci.
Zbliżenie.
Wagon roboczy.
Pociąg sieciowy.
Kęty. Przywiezione prawdopodobnie na wymianę szyny.
Kęty Podlesie - Kęty, EN57-1170 jako pociąg 43442 do Wadowic.

Wadowice - Kalwaria Zebrzydowska, marzec - maj 2006
powrót do góry
(c) Paweł Okrzesik 2004-2021. Wykorzystywanie materiałów bez wiedzy i zgody autora niedozwolone.