Beskidzka Strona Kolejowa
 » wstęp
 » aktualności
 » urządzenia srk
 » sygnalizacja
 » łączność
 » ruch kolejowy
 » sieć kolejowa
 » słownik srk
 » symulator ISDR
 » wagony towarowe
 » linia 117
 » fotogaleria
 
 » forum ISDR
 » mapa strony
 » o autorze
 » kontakt
 » linki

Kraków - dzień otwarty węzła

Kraków Płaszów, EP09-001 i EP09-031.
25 listopada 2006
Kraków Główny. Wystawa taboru, z przodu SM30-081.
Wnętrze SM30.
SM42-769.
Kabina EP02-01.
ET21-57.
Kabina zmodernizowanej ET22-2000.
Kabina EU07-477. Po prawej widoczny sygnalizator kabinowy czeskiego systemu LS.
Wnętrze EP09-003.
Pociąg sieciowy PS-00-03.
Kabina PS-00-03.
Przewijany schemat sekcjonowania sieci trakcyjnej.
Zbliżenie - Kraków Główny Towarowy i podg. Kraków Przedmieście.
Drezyna inspekcyjna MS29-02 niedaleko nastawni dysponującej „KG”.
Nastawnia dysponująca „KG”.
Pulpit nastawczy obejmujący południową głowicę stacji.
Zbliżenie. Czarne przyciski służą do sterowania rozjazdami, zielone do nastawiania przebiegów pociągowych, białe - manewrowych. Przyciski widoczne w dolnej części zdjęcia służą do doraźnego zwalniania przebiegów manewrowych.
Fragment północnej głowicy.
Komputerowa centralka telefoniczna.
Pomieszczenie megafonisty. Na pierwszym monitorze pokazywana jest zajętość torów i sygnały na semaforach wyjazdowych, na drugim rozkład jazdy, z tyłu sprzęt audio.
EN57-2029 przy peronie stacji Kraków Bieżanów.
Stacja rozrządowa Kraków Prokocim Towarowy. Na zdjęciu widoczna grupa PrB.
Głowica rozjazdowa zakładu taboru. W tle po lewej widoczna wieża do nawęglania, po prawej wieża wodna.
Zakład taboru. Widoczne bramy wjazdowe do zachodniej hali.
EU07-238.
EU06-04 i pare innych maszyn.
Teren zakładu taboru w Krakowie.
Hala zachodnia z bliska.
EU07-531 na podnośniku.
Po lewej EU06-07 w trakcie malowania.
Platforma do transportu zestawów kołowych.
Ciągnik akumulatorowy ASF.
ET22-349 i niezidentyfikowana ET21.
EU07-543.
Przesuwnica między halami - widoczna hala wschodnia.
Pokład przesuwnicy.
Świeżo pomalowana EU06-01 w hali wschodniej.
EU07-067.
Części lokomotyw.
Podnośnik.
Waga.
Stanowisko obtaczania zestawów kołowych.
Węglarka serii Eamos.
Wióry z zestawów.
ET22-721.
EU07-320 oraz ET22-012.
EU05-22.
EP02-08.
EU06-02. Z tyłu na platformach leżą EU06-08 i EU06-15.
ET22-1142, ET41-099, ET22-209.
EU07-006, z tyłu EU06-04.
ET22-527.
EU06-11, EU07-171 i EU07-532.
SM42-1029 manewruje po grupie PrD.
ET22-966. Po lewej widoczny posterunek PrB12.
Kładka nad torami.
Kraków Główny. EU07-477.
EN57-913, pociąg do Krynicy.
EN81-001, pociąg z lotniska Kraków Balice. Niezelektryfikowaną linię z Balic powinien obsługiwać szynobus spalinowy, jednak z powodu usterki kursuje elektryczny, a w Krakowie Mydlnikach podróżni przesiadają się na autobus.
SA109-009 oraz 14WE-07 oczekujący na odjazd do Wadowic jako „Pociąg Papieski”.
Wnętrze jednostki.
Jak wyżej.
14WE-07 w Wadowicach.
Inne ujęcie.
EN57-019 oraz EN57-942.

Kraków, 25 listopada 2006
powrót do góry
(c) Paweł Okrzesik 2004-2021. Wykorzystywanie materiałów bez wiedzy i zgody autora niedozwolone.