Beskidzka Strona Kolejowa
 » wstęp
 » aktualności
 » urządzenia srk
 » sygnalizacja
 » łączność
 » ruch kolejowy
 » sieć kolejowa
 » słownik srk
 » symulator ISDR
 » wagony towarowe
 » linia 117
 » fotogaleria
 
 » forum ISDR
 » mapa strony
 » o autorze
 » kontakt
 » linki

Remonty na linii 117

Kęty, remont przejazdu na ul. Kościuszki (wyjazd w stronę Bielska-Białej).
26 października 2007
Skład wagonów roboczych.
EN57-001 oczekuje na torze dodatkowym na odjazd jako pociąg 43442 Bielsko-Biała Główna - Wadowice. Z powodu remontu szlak Kęty - Kozy był chwilowo nieprzejezdny.
Kęty, przed mostem na Sole. SM42-839 ze składem wagonów gospodarczych w stronę Bielska-Białej.
29 października 2007
Wadowice, most na Skawie. Semafor wjazdowy od strony Kalwarii Zebrzydowskiej - w tle, za mostem widać nowy, postawiony w związku z instalacją nowych urządzeń srk (jeszcze nieczynny).
4 czerwca 2007
Rozjazdy i nowa tarcza manewrowa.
Nowe semafory wyjazdowe.
Widok w przeciwnym kierunku. Po prawej widoczna nastawnia wykonawcza „Wd1”, docelowo przeznaczona do likwidacji.
Ułożone niedawno rozjazdy 3 i 4.
EN57-1326 oczekuje na torze 5. Widoczne po prawej tory 7, 9 zostały przystosowane do obsługi składów wagonowych (oświetlenie, chodnik, gniazdka) - na razie jednak brak takich składów w Wadowicach.
Nowe semafory drogowskazowe.
Widok z peronu 2.
Dokończone po kilkunastu latach przejście podziemne - jeszcze nieczynne.
Wnętrze (wejście od strony południowej). Widoczna winda dla niepełnosprawnych.
EN57-1326.
Zmieniony układ torowy w okręgu „Wd”.
WM15-72 przy budynku nowej nastawni.
Wyjazd w kierunku Bielska-Białej i Spytkowic, widoczna stara nastawnia z urządzeniami kluczowymi.
Nowa nastawnia, docelowo wyposażona w urządzenia przekaźnikowo-komputerowe MOR-1.
Stara i nowa nastawnia.
Wjazd od strony Bielska-Białej.
Tor w kierunku Spytkowic oraz przejście na żeberko wyciągowe.
Grupa torów ładunkowych i odstawczych ze zwrotnicami obsługiwanymi ręcznie.
Tarcze manewrowe od strony Spytkowic i Bielska-Białej.
Widok w przeciwnym kierunku.
Żeberko wyciągowe.
Tarcza ostrzegawcza od strony Bielska-Białej. Nowa została ustawiona 300 m dalej.
Zbliżenie na nowy napęd typu EEA5. Na razie przestawiany korbą. Obok skrzynka EOR (elektrycznego ogrzewania rozjazdów).
Czujniki liczników osi RSR180, które będą służyć do kontroli niezajętości torów i rozjazdów.
EN57-1576 jako pociąg 43442 z Bielska-Białej wjeżdża do Wadowic.
Postój.
Odjazd jako pociąg 34443 odwrotnej relacji.

Kęty, Wadowice, październik 2007, czerwiec 2008
powrót do góry
(c) Paweł Okrzesik 2004-2021. Wykorzystywanie materiałów bez wiedzy i zgody autora niedozwolone.